wiiiiie!


Igår va jag i skolan. Det stod utvecklingsstörning/funktionshinder på schemat.
Jag har inte alls mycket erfarenhet inom detta området. Men det e någon som jag vill ha!
Har inte varit alls mycket i kontakt med personer som har detta.
Men, igår i skolan kollade vi på en film om två stycken personer som hade utvecklingsstörning/funktionshinder.
Den filmen gjorde mig så glad! Jag satt och log under de 55 minuter som filmen visade.
Jag känner mig riktigt nöjd med mitt val att läsa detta.
Ser framemot min praktik och jag hoppas verkligen att jag får något sommarjobb inom detta, för det e de jag VILL!
Jag har varit i hemtjänsten 3 sommrar i rad. Har trivts som fisken i vattnet.
Men nu känner jag att det e dax att prova något nytt.
Så nu håller jag tummarna!

På tal om praktik. Har ringt rundor hur mycket som helst för att hitta en praktikplats.
Hört mig för, tagit hjälp av släktingar, kollat på internet så snart ska jag ringa ett samtal till.
HOPPAS HOPPAS!!

Ikväll e det träning som gäller. Ser framemot de. :)
Ska även plugga och köra upp till Bella. E rätt sugen på att spela wii med. :)
Har köpt mariokart nu. Farligt farligt! :)

Nu ligger Baloo bredvid mig. Han e galet söt. :)
Min älskade Baloo! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback