Blogg??

Min syster e söt, riktigt söt.
Men då ska vi inte tala om hur söt hennes son är.
Min älskade solstråle! Vilken lycka allt är och att få följa honom under heeela hans uppväxt e helt underbart! :)

Igår var jag, Jenny B, Colin och Martin i Hässleholm och fixade pass.
Colins pass blev klart bäst! Men vad hade man egentligen förväntat sig? :)

Idag blir det massa plugg. Läsa, läsa, läsa! Tycker det e svårt att läsa och fatta allt. Det är så mycket som ska fastna. Och man har så höga mål. Men nu e det inte överdrivet länge till tills jag e färdig!
Och det firar jag med en resa till USA! FY TUSAN VA GÖTT! :)

Jag ska bli bättre på att blogga.
När man väl skriver så kan man knappt sluta för då e det redan försent. :)
Men nu måste jag sluta för nu väntar läxorna. Och ska jag kunna köra in till stan i eftermidda och unna mig ett nytt wii spel så får jag lyda! Och sen har jag även en häst som väntar på mig om ett par timmar. Och innan dess så e det dax att få något gjort!

OCH nu e det 2½ vecka, jag e galet stolt! :)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Duktig du är! Är stolt över dig!

2010-01-21 @ 20:07:39
Postat av: Anonym

2 och en halv vecka till vad?

2010-01-22 @ 10:32:28
Postat av: Alle

Jag säger samma sak som jag sa till dig idag. JÄTTE BRA SICKAN, DUKTIGT!<3 =) Du och jag, vi är duktiga.

2010-01-27 @ 17:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback