2010

Känns lustigt att skriva de, 2010. Men nu e det ju faktiskt så.
Bäst att man vänjer sig. :)
Kommer ihåg när man gick i lågstadiet och man gick typ i 3a och sen skulle man skriva 4a efter sommarlovet när man kom tillbaka. Även de tog en stund att vänja sig vid. Humm, onödigt tjat. Jag vet! :)

Igår va det upprop i skolan och hela jag va som en energibomb! Jag va så glad, allt kändes så j-a bra.
Hela jag har laddats med energi. Jag känner mig typ kalasbra! :) Kan bero på att detta är min sista termin?
Eller att jag e jävligt stolt över mig själv i övrigt? Eller att jag ser så ljust på detta året?
Att jag ska få träffa min kusin och min moster? Jag vet inte vad det är, MEN glad är jag iaf! :)
Och det blev ju inte sämre av att man åkte hem till min kära syster och lekte lite med Colin och hans kompis efter uppropet. :) Och att Sanna kom hit på kvällen. Tjohooo! :)

Idag har jag och resten av min lilla familj varit i Ekeröd hos Bella. :) Kallt, men mysigt! :)

Just nu längtar jag riktigt mycket tills fotbollen drar igång som vanligt igen. Känner mig helt laddad!
Och jag e typ hur j-a lat som helst annars, men nu så!
Och sen hoppas jag verkligen att jag och Ivar kommer in på agilityn til våren. Han hade älskat de. Baloo hatar typ agility. Han trivs bäst när han ligger i soffan och latar sig. Han har nog lärt sig det efter sin matte. :) Opppppps!

Nej, ska försöka bli bättre på att blogga. Inte för att jag skrivet något vettigt, men det e så kul att skriva av sig ibland.

Ha en trevlig helg vetja! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback