X O X O



Ahh, jag blir så trött på allt ibland.
Det e så mycket som händer och man känner sig helt.. bort-glömd.
Bara för att man har lyckats göra det som 12892 andra VILL lyckas med och inte lyckas med så ska man väl för fan inte bli bortglömd bara för det?
Måste jag röka för att mina "vänner" ska höra av sig?
Innan hörde "vänner" ofta av sig.
Det kunde vara varnannan dag, varje dag och frågade om vi skulle ses.
Men NU då?!
Gaaah, va trött jag blir på detta!
Jag sitter fan hellre hemma själv varje helg än att umgås med "vänner".
A VAD FÖRBANNAD JAG BLIR PÅ DETTA!!

Men men, va bara tvungen att få de "ur" mig.
Min blogg, mina tankar, mina ord!

I morgon ska vi hjälpa farfar att flytta, IGEN! Andra gången under 1 år.
Men det e de värt, allt för att han ska trivas! :)
Sen blir det även pluggileplugg!
Prov på måndag. Oh, yes!
Har missat en del plugg i veckan bara för denna j-a maginfluensan ville hålla mig sällskap i ett par dagar.
Så då blir det helgen som får rätta till de.
Även studiebesöket e avklarat nu. Skönt!

Min älskade Baloo ligger bredvid mig och sover.
Har varit ute i snön med Sibylla och Tilda.
Hur mysigt som helst!

Nu hade jag behöft en syster och en Colin.
Då hade jag blivet glad igen!

Trevlig helg vetja!

Kommentarer
Postat av: Ronja

jag finns alltid här för dig och känner själv att det är rätt tråkigt att vi inte umgås så mycket..:(



Hör av dig om du vill ta en fika någon gång, så vi kan snacka av oss allt mög! :)

2010-02-06 @ 17:01:33
URL: http://ronja-liteavvarje.blogspot.com/
Postat av: Alleballe

förstår dig.. men jag finns också kvar! glöm inte det!

2010-02-07 @ 10:04:20
Postat av: Anonym

KÄMPA PÅ! KRAM CASSIE!

2010-02-20 @ 16:01:04
Postat av: Tea

Jo tack, I know the feeling <3

2011-02-21 @ 14:13:14
URL: http://teeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback