trooodeldoo

Nu vecka, nya möjligheter!
Det ska vi ta vara på! Allihoppa hoppas jag?!
Man lär sig så mycket om man vill. Man måste kämpa för att komma dit man vill.
Jag ser ett "slut" på min utbildning. Men för att vara nöjd när jag slutar den så måste jag kämpa.
Jag har ett mål som jag vill nå fram till. Och det ska jag lyckas med!

Ledig från skolan i morgon, e ju faktiskt "looooov"! Om man nu kan kalla de lov när man måste plugga varje dag.
Det e en annan femma. Men det e iaf inte lektion och inte mer inlämningar än vad vi redan har.
Och det kan kännas skönt!

Klar med mitt arbete som ska vara klart tills nästa tisdag. NÖJD som tusan! :)
Så nu blir det bara att lära sig allt och hur allt fungerar och bla bla blaaaa.

Ikväll va Ralle hos mig, även Alex dök upp en runda. De va trevligt!
Känns som att de va 8754029 år sen man träffade dig. Och det får vi f*n ändra på! :)
Får försöka trycka in små kaffe pauser i vårt pluggande. Det ordnar sig!

Nu ringer det på min dörr - S!
Jag öppnar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback