Onsdag

Idag e jag trött.
Tog en paus från pluggandet nu. Fy va mycket det är att lära sig.
Längtar bara tills denna terminen e över. Ska bli riktigt härligt! :)

Min egna kock håller på att laga midda, han e grym och jag e hungrig!
Sen ska jag plugga, igen!
Ikväll e det Bonde söker fru och EFTERLYST! Det får man bara inte missa!

Igår va de fotbollsträning. Det va roooligt! :)
Ännu roligare blir det när man tränar i ett sånt härligt lag!
Snart spelat där i ett år. Gaaah, va fort det har gått! :)

På tal om fort. I lördes hade jag bott i lägenheten i 1 år!
Whooom sa de bara. Å Colin blir 4 månader på lördag.
Hallau ja. :)

CassieBassieBus, dags att komma hem snart å skriva bloggis! :) Har ju inget att roligt att läsa ju!
Men jag hoppas att ni har det bra! :) Och jag hoppas att ni tar hem lite värme till oss, det behövs! :)


Nej, nu får jag kanske göra lite nytta.

Kommentarer
Postat av: C

Du är ju bara så fin så att man blir tårögd :) Hoppas att allt är bra med dig, djuren och mannen :) KRAM!

2009-10-21 @ 08:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback