mys helg

Igår blev vår tv äntligen lagad. Andrè sken som en sol. Som han har saknat den.
På kvällen stack vi till Knislinge för att kolla på teatern. Den va bra! :)
Anslutade sen kvällen hos min älskade faster med varma mackor. mysigt! :)
När vi kom hem å satte igång tv:n så var den sönder igen! En glad Andrè blev då mindre glad och de kan jag förstå. J-a tv nissar som inte kan göra rätt från början. De va störigt!
Men nu har vi iaf tv i sovrummet, Det har jag längtat efter. :)

Hundarna sov i Högsma i natt. Körde och hämtade de i middes. Blev då plättar och prat. De va nice! :)
Idag skulle det kanske bli bio, kanske äta i Högsma, kanske något annat. Men vi stannade hemma och en mysig hemmakväll e inte heller helt fel. :) Har hunnit med att plugga med. Känner mej rätt nöjd! :)

I morgon fyller min älskade mammii och min älskade kusin Tyler år! Blir då kalas i Ekeröd. Jag och min kära syster har bestämt att vi ska gå dit, va duktiga vi e då. :) Har även skickat ett packet till Tyler. Men den hann säkert inte komma fram i tid. Men men, någon gång får han väl de. :)
Efter kalaset ska jag träääna, vilket ska bli riktigt kul som vanligt. :) Sen hoppas jag på en Sanna-Sickan kväll! Brukar bli så på söndagar. Tradition. :)

Senare ska vi ut och gå en runda. Perfekt avslutning på en mysig dag! :)

Min Andrè e bäst! Han e helt underbar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback