Det är..

.. redan torsdag, shiiit! Börja kännas lite stressigt nu eftersom det snart är november och det e nedförsbacke i skolan.
Känns lite som man har "slappnat" av. INTE BRA!
Får ta tag i det igen och plugga lika bra nu som innan! Men det ska väl gå.
"Felet" e bara att man vill göra så mycket annat om dagarna. Och så många måsten som måste göras så man aldrig får sig tid till att sätta sig och bruka allvar.
Men idag ska jag bruka allvar. Min älskade mammii kommer hit och förhör mig sen. Lika bra att vara förberedd då. :)
Jag ska dock upp till min älskade Bella i eftermidda. MYS! :)

På tal om stressigt, jag kan inte bestämma mig vad jag ska läsa för valbar kurs nästa år.
Målet va att jag någongång i framtiden ville bli behandlingsassistent. Men nu har jag ingen aning. Känns lite som att jag har börjat tänka om. Det hade varit kalaskul att kunna hjälpa andra som har "hamnat" fel i livet. Men får nog ta och fundera lite till. Det finns så mycket man hade velat göra. Och så mycket man kan välja mellan. Men jag har ingen aning! Har ju varit en hel del på hemtjänsten och det var verkligen riktigt roligt! Eller va det mina goa arbetskamrater som gjorde det så roligt?! :) Det händer ofta att jag tänker på de, hur mycket jag saknar de och hur roligt jag hade det me de när jag jobbade. Hur snälla de var, att man alltid kunde ringa vissa om det var något. Men ja, nu blev det som de blev. Jag bestämde mig att sätta mig bakom skolbänken igen och även det ska jag tacka en arbetskamrat för! :)

Ivar kastrerades igår. Hans tratt e jättestoooor och det e faktiskt lite synd om honom tycker jag.
Han går in i mycket och man ser att hans skäms lite. Nu ligger han bredvid mig i sin korg. Lilla plutten, han e så söt!

Nej, nu ska jag ta tag i mina läxor och de där innan jag kör upp till Bella. :) Ha en trevlig dag! :)

Kommentarer
Postat av: Cassie

http://www.onne.se/egy_behandlingspedagog.html

2009-10-31 @ 12:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback