CUP

Idag va det cup som gällde. Tyckte att det skulle blir jätteroligt, det var roligt. Men jag hade hoppats på att gå vidare.
Som målvakt känns det som att det bara e mitt fel. Att jag släppte in de målet o.sv.
Men egentligen e det ju inte så. Vi e ett lag.
Man måste även göra mål för att vinna och gå vidare. Men jag tyckte ändå att vi kampade på bra!
Nu tar vi nya tag, tjejer!

I torsdes kväll va KattaNisse hos mig! :) Även Ralle kom en runda.
Sen va jag och Katta ute och gick en lång runda och pratade väldigt mycket. Rensade tankarna och det kändes skönt!
När vi kom hem igen så bestämmde vi att vi ville ha GLÖGG!
Och så blev det. Jag hällde upp glögg i två stora muggar. Och när vi började tänka efter så brukar man bara ha små glögg koppar. Haha. Men det var roligt. :) Det blev iaf mycket glögg och det gillar vi! :) Man lär sig alltid något nytt. :)

I fredes va det full rulle hela dagen. Började med kaffe hos Alex med henne och Daniella. :) Blev lite prat om gammla minnen! Ibland längtar man tillbaka till när man var 14-15 år. :) Shit va roligt vi hade de då om man tänker efter. :) Sen stack jag och Andrè upp till Ekeröd för att hjälpa till att bära in bitar till en spis. Sen blev det kyrkogården i Glimåkra, Hjärsås och Sibbhult med Mammii! Gjorde fint nu inför helgen och vintern. Och efter det blev det pizza och mys i Ekeröd med min underbara familj och respektive, Morfar och Colin såklart! :) Kom hem vid ca 8 och då va det IDOL! Sen efter det va de dax att soooova! Alex var snäll och passade Ivar medans vi va i Ekeröd och fixade och donade. Tack vännen! :) <3

Nu sitter jag och väntar på att mammii och daddii ska komma och hämta mig. Sen ska vi till "kyrkan" i Sibbhult med farfar, faster x2 och fasters gubbe. :) Sen blir det mat hos farfar efter de. GOTT!
Ikväll blir det PLUGG! Tjohooo, eller inte. Men ett måste!

På tal om annat så e det 2 månader till nyår nu. Shiiiit!
Och nu saknar jag Baloo riktigt mycket. Han sov i Ekeröd i natt eftersom vi skulle samlas så pass tidigt idag. Längtar tills ikväll när jag ska hämta honom. Min älskade Baloo! :)



Nej, nu ska jag göra mig klar innan de kommer och hämtar mig. Ha en trevlig helg allihoppa! :)


Kommentarer
Postat av: Alleballe

Varsegod snäcka, va bara roligt att passa lillskiten ;) PUSS!

2009-10-31 @ 14:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback