Kalasbra helg!

Nu e det söndag igen.
Helgen har varit helt kalasbra.

I fredes begav vi oss till Jenny B en runda. Drack glögg (dock i vanliga glögg muggar denna gången) :) sen kom Sanna en runda och sen stack Andrè till Malmö och kollade på hockey. Då passade jag på att plugga.
Mammii, Jenny B och Colin kom en runda och diskuterade me mej. Bra med ämne där man kan diskutera mycket. :)
Kvällen spenderade jag i Ekeröd med Jenny B, Colin, mammii och daddii! :) De va trevligt! :)

Igår lämnade jag och Andrè hundarna i Högsma, sen blev det EKO! :) Mycket roooligt! Hittade lite saker som åkte ner i vår vagn så glatt! :)
Efter ett par timmar på EKO begav vi oss till Högsma igen. Där blev det hemmalagad pizza och körslaget! :)
Kom hem och då fick jag värsta rycket och skulle börja plocka undan och ha mig, ta fram julsakerna och kolla vad vi hade. Synd man inte får såna "tyck" oftare. :) Då hade de nog varit rent här 24 timmar om dygnet! :)

Idag vaknade jag och riktigt ont i magen. Tur man har en underbar sambo då som värmer vetekudde och bara finns där. Min skatt! Annars idag blir det en del plugg. Ett måste! Prov på tisdag, IGEN!
Och jag börjar verkligen räkna ner dagarna. :) Tjoohoooo!!
Sen ikväll blir det en S-S kväll! :) Dock utan "Ensam mamma söker".

Ha en trevlig kväll allihopp!
Måste även påpeka att jag saknar en viss blogg! :)
Men jag hoppas att allt e bra me dej! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är söt!

2009-11-17 @ 21:44:04
URL: http://biancaofaugust.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback