Idag..

.. började dagen med att jag och Baloo va ute å gick en lång runda. :)
Alltid lika härligt och man känner sig alltid lika duktig efteråt. :)
Det gillar vi! :)

Nu e sprutan tagen och det känns bra!
Va lite fundersam över hur jag skulle göra. Om jag skulle ta den eller inte.
Men nu e det gjort så nu slipper jag fundera över de. :)
Och idag mår jag bra, än så länge iaf. :)

Idag ska jag spendera den mesta tiden av min dag till plugg.
Känns inte sådär jättekul, MEN det måste göras!
Ikväll e det ju Bonde söker fru och EFTERLYST!
Sen i morgon ska jag och min älskade mammii till Husaby på julmarknad och det ska bli riktigt roooligt! :)

Ivar ska ta bort stygnen idag. Va nu 2 veckor sen han kastrerades. Baloo e rädd för den stora tratten när Ivar kommer mot honom så de ska bli skönt att kunna ta av den sen om ett par dagar. :)

Terminen börjar nu gå mot sitt slut men har fortfarande mycket att göra. Mer än vad jag kunde ana. Men men, bara att bita ihop de sista. :)

För övrigt vill jag ha en FIN blogg. Men jag har ingen aning hur man gör.
Får nog fundera ett tag till och se om jag kan lista ut de. HöHö! :)




+ Att jag saknar min älskade Colin! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback