....

Jag blir så arg och så grymt besviken på folk i detta landet ibland.
Man får göra misstag, man lär sig av sina misstag. Men ibland får det bara inte hända!

Har läst mycket inom vården nu i tidningarna.
En tre årig pojke dog i sina föräldras famn.
De hade sökt upp hjälp för att deras son hade inte ätit eller druckit på 5 dagar.
Och sen blir de hemskickade igen för läkarna sa att det bara va ett virus och att det skulle gå om.
Några dagar senare dog pojken och det visade sig att han hade svininfluensan. Så j-a sjukt, jag blir så j-a förbannad!

Och i lilla Östra Göinge läser man med en del om.
Att det var en person som låg död i x antal timmar. Det e med helt sjukt!
Eller att en är misstänkt för att ha stulit läkemedel på ett boende!
Var f*n tar världen vägen? Ska inte de äldre kunna känna sig trygga på sina boende längre?!
Detta gör mig så j-a arg!

Jag ser inte detta som misstag. Jag ser det som katastrof!

Nej, nu ska jag återgå till mina läxor.
Va bara tvungen att skriva av mig lite. Min blogg, mina åsikter!
Tack för mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback