kärlek

Idag har vatt en bra dag!
Dels för att jag klarade provet idag i skolan och sen har jag träffat underbara personer som gör mig glad! :)
Och så har jag tränat! :)
Anledningen till att jag klarade provet idag måste bero på att jag va hos min älskade syster och hennes kära gubbe igår och fick en kärleks dos av de älskade barnen! :) De ger mig styrka, kraft och energi! :)
De e helt underbara och hade jag fått bestämma så hade jag kunnat flytta dit direkt och känna den lyckan varje dag! Självklart hade jag tagit med mig Andrè, hundarna och fiskarna såklart! :)

Nu e klockan över 12 och det innebär att det är ONSDAG! :)
Och det innebär att Sanna kommer hit bara de gör en dag kalasbra!
Och sen e de Bonde söker fru och EFTERLYST!
Jag gillar de! :)

På tal om något heeelt annat så läste jag en riktigt bra artikel som en helt kalasbra tjej fixat! (Om jag inte har missuppfattat allt helt fel) :)
Den va riktigt bra!
Är man en kille och dras till andra killar så tycker inte jag att man ska se snett eller prata massa och säga att det e äckligt!
Vi lever som sagt på 2000 talet och detta blir bara vanligare och vanligare! Och att folk "hakar upp" sig på att de e två killar som går i stan och håller handen. Men hade det varit två tjejer så reagerar knappt folk. Varför e de sån skillnad kan man då undra...
Man kan ju inte styra sina känslor. Och kärlek som kärlek!
Kärlek ska vara fint och det fina hittar man själv. Jag e otroligt glad över att folk vågar visa vad de tycker och känner. Den personen som hade länkat den sidan e hur go som helst!
Hon älskar sin kära flickvän och det märks! Jag blir så glad, så j-a glad när jag läser om hur lycklig hon e! :)

Nu har det varit mycket gammla minnen som har kommit upp i mina tankar på senaste tiden.
Mycket man saknar och mycket som man vill göra igen!
Tänk att bara samla ihop de gammla "gänget" och hitta på något riktigt roligt, hur kul hade inte de varit?
Men efter högstadiet så gick man åt olika håll. Någon ville läsa där, någon flyttade, några stannade kvar i denna kommunen och någon umgås man aldrig me.
Varför blir det så egentligen? Det e ju så j-a synd!
Men som tur e så har jag det finaste kvar, våra minnen, det kan ingen ta ifrån mej och det tackar jag för!

Nu sitter min sambo i soffan och ser allmänt söt ut! :) Så nu ska jag sluta skriva och ge honom en puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK :) PUSS C

2009-11-04 @ 21:57:19
URL: http://biancaofaugust.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback