22/11 -09

Nu har denna veckan med gått och jag har helt enkelt inte hunnit blogga.
Har haft fullt upp.
Allt från sjukhus, plugg, skola, vänner, familj, saknad och min Andrè! :)
Men nu fick jag en tid över och jag känner helt enkelt för att skriva av mig!

I tisdes åkte Jenny B och hennes familj till Lalandia. Fick söta sms av Colin att han hade badat och att han tyckte det va roligt. :) Då fylldes jag med lycka! Tänk va ett sms kan göra en GLAD! "Hej moster..."
Moster för mig låter så stort. :) Jag e så glad för att jag e moster till världens sötaste! :)

När de va borta så va inte dagarna lika roliga. Inga som man kunde leka med och få fram sitt barnasinne igen.
Men det fanns mycket annat jag kunde göra.
Så denna veckan har jag träffat Alex en hel del. Vilket va rooooligt! :)
Och så har jag pluggat, hur kul det nu låter?
Och så har jag träffat Kompis som jag inte har träffat på HUR LÄNGE SOM HELST!
Det av verkligen riktigt j-a roligt! :)
Träffades utanför hasses. Och inne på Hasses träffade jag Martin och det betyde ju då att de ÄNTLIGEN va hemma. :) Så jag och Kompis körde dit en runda. Köpte med mig en "liten" godispåse till barnen. :)
Sen körde vi hem till mig. Vi åt tacos, kollade på idol och bara traggade. :) LYCKA!

Igår va jag på inredningsparty med Jenny B, Colin och mammii. :)
Va riktigt kul. Så himla fina saker. Hade jag fått bestämma hade jag tagit med allt hem.
Ljus, kuddar, tomtar och mycke mer. Det va så fiiiint! :)
Men Andrè tycker att vi har så mycket ljus så jag köpte inte ett endaste ljus. Lite förvånad själv faktiskt. :)
På eftermiddan va det invigning som gällde. Så fint! :)
Kvällen avslutades sedan här med lite gott att dricka med några goa vänner. :)

Idag har jag och Andrè haft en socialdag. :) Va först i Högsma och åt med hans föräldrar. GOTT! Sen la vi oss i soffan där jag fastnade framför tv:n, "Du är inte klock Madicken". :) Sen köde vi till hans mormor och morfar. :) Va mycket trevligt! :) Träffade hans kusin barn idag för första gången som e ca 3 veckor gammal. Han va så söööt och så liten! :)
Ikväll blir det S-S kväll som alla andra söndagar! Jag gillar de! :)

I morgon ska vi ÄNTLIGEN få ett större föråd nere i källaren så man kan slänga ner lite de som tar hur mycket plats som helst i vårt föråd inne i lägenheten. Och det ser jag verkligen framemot. :)
Ser ut som ett krig inne i förådet här inne. Inte alls kul att ha de så. Men det blir ändring på de minsann. :)
Och sen längtar jag riktigt mycket till att jag/vi ska börja julpynta! :)
Jag älskar julen, den e så mysig. :) Det e så fint när alla adventsljusstakar lyser i fönstrerna. :)
Och slippa plugga och bara ha de gott. :) Men det går så fort. För fort känns de som. På tisdag e det en månad kvar till julafton, shiiiiit! :)

I morgon e det studiebesök med klassen som gäller och plugg såklart!
Ska även mysa med Colin i morgon. Det har vi bestämt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback