mys i december :)

Har varit dålig med bloggandet nu för tiden och det märks. :)
Känns som att man har hur mycket som helst att klottra ner.

Har iaf haft riktigt mysiga dagar ni i december. Jag älskar december och allt va de innebär.
I torsdes hade vi lite "kalas". Jag gillar dock inte kalas. MEN jag gillar att träffa mina nära och kära. :)
Innan de va kalasdax så stack jag och Alex till Ekeröd.
Tog på oss termobyxor, bra skor, mössa, vantar och såklart en varm jacka.
Jag skulle mocka och mysa med Bella. Efter de tog vi ut Electra i snön och busade med henne. :)
Fy tusan av roligt de va. Man kände sig om 5 år igen och levede livet! :)
Handen på hjärtat så såg Electra verkligen ut att trivas, men jag tror att Alex hade ännu roligare. :)
Snö, snö jag älskar snö. Men gaaaah, va kallt det är. :)
Sen stack vi hem till mig och drack varm oboy. Det satt riktigt fint. :)

I lördes firade vi jul hos familjen Holm med barnen. :) MYSIGT!
God gröt och trevligt sällskap. Alla andra satt där och pratade om hur god skinkan va.
Men bläää, aldrig i livet! Jag är inte vegitarian, MEN jag gillar inte kött så mycket.
Så därför skröt jag om hur god gröten va istället. :) Och den av riktigt god.
Man kan tro att min kära syster är en kock. :)

Här kommer nu lite julbilder från i lördes. :)




Min kära syster och älskade Colin!



Älskade Elina och älskade Isabell!



Jag och älskade Colin!



Här trivs jag som fisken i vattnet. :) Jag älskar er! :)


I söndes så va det den 20 december.
Då firade jag och Andrè 1 år.
Fy tusan va fort det har gått. :)
Bestämde oss för att köra in till stan och bowla, va bara vi som bowlade i början. Så j-a nice! :)
Sen typ en kvart innan vår tid va slut så kom de fler.
Och det bästa va att jag VANN! :)
Lite kaxig man va då med tanke på att Andrè alltid har vunnit innan. :)
Stannade sen i Broby och åt på vägen hem. GOTT!

Igår hade Andrè, Jocke och Nicke en NHL kväll här.
Kan inte fatta hur man kan sitta i över 6 timmar och spela ett spel.
Men tydligen så går det. :)

Nu närmar sig klockan kvart i tolv och jag ska snart bege mig till min älskade Bella innan Tina kommer hit. :)
Idag blir det julbak, mys och GH så idag e det vi som kommer att nöta i 6 timmar. :)

I morgon e det för övrigt lillejulafton och jag har laddat upp med en bingolott eller två. :) Sen på torsdag e det ju julafton!
Så jag vill önska er en GOD JUL ALLIHOPPA! :)

Kommentarer
Postat av: Alle

Ja, jo jag hade nog mer roligare än va electra hade med sin sönder tuggade fotboll ;D Jätte tråkigt att vi inte kunde följa med er och bowla, men läste precis att det klarade du galant att vinna ;D Återigen grattis och en god fortsättning :) Får ses snart innan jag beger mig till fjällen :) <3

2009-12-27 @ 18:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback