11 december


Snart lucia och redan fredag. Shit, var tar tiden ivägen? Dagarna går bara fortare och fortare känns de som.
MEN jag gillar de. Snart ska de sista arbetena i skolan vara inlämnade och sen ska jag ha JULLOV som jag inte har haft på evigheter. Ska bli riktigt gött. :)
Tycker personligen att jag förtjänar de faktiskt efter denna tuffa terminen. SKÖNT att ha de gjort! :)

En sten har fallit från mig. Att ett samtal kan göra så mycket e helt sjukt.
Det har gått en LÅNG tid, men bättre sent än aldrig. :)
Man lär sig av sina misstag och alla e värda en andra chans enligt mig.
Alla KAN förbättras om de VILL! Så de så!

I morgon ska jag till U L L A R E D ! Fy tusan va jag har längtat efter de. :)
Ska bli riktigt kul. :) Mindre roligt att gå upp klockan 4, men va fan! :)
Hoppas bara att min kära syster följer med, men det återstår att se. :)

Igår skickade jag iväg de flesta julkorten och det va väääldigt tur att jag tog tag i de igår och att jag och syster började prata om de. Igår va ju sista dagen att skicka utomlands om de ska komma fram i tid.
Så innan jul så har min älskade kusin Tyler ett julkort från oss! :)
Och häromdan fick jag ett från dem. Ett familjefoto på de. Han bara växer och växer den lille grabben. :)
Och jag saknar honom bara mer och MER!
Jag hoppas att man kan åka dit i sommar och hälsa på. Det hade varit helt underbart!
Nästa gång kan fyller år så fyller han 10 ÅR! Det e helt sjukt. :) Min lilla plutt som inte e så liten längre. :)

Och på tal om att tiden går fort så märks det verkligen på barnen.
Elina och Isabell har blivet så stora! De e så duktiga och jag blir så stolt när jag ser på dem. :)
Att Elina redan har börjat skolan känns så overkligt. :)
Och om ett par år är det Isabells tur. Hallau ja. :)
Första gången jag träffade Isabell va hon ca 10-11 månader. Hon satt i en pulka och hela jag smälte. :)
Och nu -----> 5 ÅR I MARS!
Och Colin ska man inte prata om. 6 månader på torsdag! Och den första tanden har ploppat upp. :)
Jag är lyckligt lottad att ha så fina barn runt mig! :) Jag är så stolt över dem och detta känns som en dröm. Men så e de ju inte. Det e min verklighet! Jag älskar er!!

Och, ja. Jag är lyckligt lottad. Jag har en underbar Mammii och en underbar Daddii!
Två underbara syskon som jag inte kan tänka mig utan.
Underbara vänner och underbara djur.
Ett härligt fotbollslag som jag trivs riktigt bra i.
Underbar släkt och såklart en underbar pojkvän!
Fy va bra jag har det! :)


Hade kunnat skriva en hel bok om bara er känns de som. :)
J, J, J = TRE J! Vi hör ihop! :)




Ikväll e det IDOL - Jag hoppas att CALLE tar hem hela skiten!
Han har verkligen utvecklats om någon i IDOL! :)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja hejja Calle :-). Han är så skön.



Sv: Visst är det trevligt att se alla samlade. Vi kämpar på för det är fortfarande ganska tungt men annars är det bra med oss. Och vi hoppas naturligtvis att vi har den turen att få vara dina arbetskamrater i sommar också :-).



Ha en skön helg

Kram

2009-12-11 @ 13:52:57
URL: http://www.rosadrakar.blogspot.com/
Postat av: Jessica

Svar till Nettan.



Som de ser ut nu så vill jag prova något annat. Jag är klar med min utbildning till sommaren och därför hade varit kul att prova på något nytt.

Men vi får se hur det blir. :)



Hoppas att du me får en trevlig helg!

Kram

2009-12-11 @ 14:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback